back to school

yes, idag bär det återigen av till skolan.. 9.30 börjar uppropet, jag ska möta annanas 9.00 och så ska vi gå tillsammans som vanligt sedan sexan :)
känns helt overkligt att man ska tillbaka, vill verkligen inte :( men vad kan man göra åt saken? nada.
klara har sommarlov till den 4 september! men hon fick ju inte lov förrän den sista juni heller så att.. vi har längre här i sverige ändå.. stackars klaris :(
jag fryser, det är kallt här.. alla säger att det är varmt men jag säger att det är kallt, buhu, då får man inte stänga några fönster som står på glänt heller för då börjar mina kära föräldrar klaga på att det är för varmt.. wellwell..
nu måste jag gå och göra mig iordning!
 
ciao!

Kommentarer
Postat av: Ninni

ha en bra dag i skolan...vilken klass??

Tack för titten på min blogg.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback