bad day

igår hade jag världens sämsta dag. verkligen! allt som kunde gå fel gick fel, jag orkar inte berätta om allt en gång till för jag har redan berättat det för typ hundra personer. men allt gick i alla fall fel. hursomhelst så har jag insett att nästan alla saker kommer kunna lösa sig någon dag när jag har lite mer tur än jag hade igår. kanske idag? hoppas det!
pappas födelsedag också idag, då får man hoppas att inget går fel, det vore trist om jag skulle sitta här och deppa ihop bara för att allt gick fel idag igen.. inte så kul för honom liksom..
om en timme ska jag möta annanas, är lite nervös för allting just nu.. men det kommer gå bra, det känns i alla fall som det kommer göra det ;)
slutar antingen 15.20 eller 16.00 idag beroende på om vi har något mentorssamtal idag eller inte. ingen som vet, ingen som vet.. :P haha!
nu ska jag gå och göra mig iordning, ciao!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback