better day

idag har det i alla fall varit en bättre dag än igår trots att det va skola. jag blev heltrött, mådde illa och mådde allmänt dåligt innan franskan, sen blev det lite bättre. annars har det som sagt varit en helt vanlig, okej dag ;)
klara kommer till skolan imorgon :D det ska bli roligt tycker jag, idag fick jag gå till rektorn med anna r och be henne om en underskrift som jag kan visa för lärarna, man måste tydligen ha skriftligt intyg från rektorn om man ska ta med en kompis.. suuuck.. menmen ;)
stackars klaris måste gå upp tidigt fast hon egentligen inte måste :P wellwell, jag har ju faktiskt varit i hennes skola 0:) haha, jag tycker i allan fallan att det ska bli roligt :D
snart så kommer min moster och kanske min kusin hit, vi ska typ fira pappa lite grann :D han fick två böcker av mig och mamma imorse, känns lite fattigt, men han blev jätteglad och det var verkligen inte fattigt, böckerna var hur dyra som helst! en va om gamla stockholm som han hade önskat sig, han blev glad för den :D tummen upp för det ;D
jag har fått en ny ipod sladd också, pappa köpte en eftersom min andra kom bort nånstans på landet.. skumt.. menmen, nu har jag en ny i alla fall :D tummen upp igen. som sagt, en mucho bättre dag idag ;)
juste, om min kusin kommer så ska hon få med sig sitt lisebergskort, vi har haft det bara för att vi skulle scanna in det och sen har vi inte träffats sen dess.. nu ska hon få det i alla fall, om hon nu kommer ;D
min franska manikyr börjar skavas av, buhu, då måste jag kanske göra en ny, man får ju passa på nu så länge jag kan ha långa naglar (tills gitarren börjar igen) och så länge jag orkar ha långa naglar.. ;) hahaha!
jag är inte den bästa på att hålla dom långa, tillslut tröttnar jag bara totalt och så filar jag ner dom föör långt ;)
klara är och klipper sig nu :D jag vill också!! men jag har inte råd än, eller jag har råd, men jag får ju som jag har sagt tidigare inte ut några pengar... eller kanske typ.. ett par hundra om jag betalar med kortet, men det är dumt att chansa, annars kanske man precis har klippt sig och allt och så ska man betala och dom bara, det fungerar inte... :P haha tänk om det skulle hända, ooopsi.. inte bra, inte bra ;D
det är lite svårt att skriva på datan med långa naglar, man trycker ner en massa andra tangenter som man inte ska trycka ner ;) jag borde slå in min franskabok.. vi skulle göra det tills imorgon!

ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback