fredag

ååå, jag älskar fredagar! :D så himla skönt att inse att man har två dagar ledigt ;)
skulle egentligen till landet idag, men pappa blev typ jättesjuk, stackarn så vi stannade hemma. jag ska klippa mig imorgon klockan 14.00 :) det har varit dags ett långt tag nu! vet ej riktigt än hur jag ska klippa, men klippa upp massor ska jag i alla fall ;) sen får vi se om det blir snelugg eller inte.. sommaren är ju typ över (tyvärr), så varför inte? ;)
jag har värsta långa att-göra-listan här, eller den va lång, men jag har gjort ganska många saker på den faktiskt ;)

x  köpa agenda
x  köpa linnen/t-shirts
    köpa koftan på gina
    hitta min stegräknare (!?)
x  boka tid hos frisören
    smörja in mina armar (som är ojämt solbruna) med brun utan sol för att jämna ut lite(hoppas det fungerar)
    köpa rouget (OBS!! endast NATURLIGT smink i min närvaro nu, INGET dåligt smink!)
    fixa klart mitt nya fotoalbum
    köpa hårspännen  på h&m
    klippa mig
    ladda in bilderna från kameran
    ladda in fler låtar i ipoden

well.. en hel del saker.. mycket kvar och många saker finns inte ens med på listan. however så måste jag gå och vila min rygg nu, den har inte mått så bra på senaste tiden när jag håller på med fotoalbumet, man sitter som en påse nötter när man håller på.
hare bra, ciao


Kommentarer
Postat av: Jenny

Wow vilket schema.. å jag som tyckte jag hade mycket att göra med en bio och sen gröna lund.. ha ha.. Trevlig helg!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback