frisören

idag har jag klippt mig :) än så länge är det bra, får se när jag själv ska fixa iordning det imorgon 0:) brukar ju oftast bli bättre när frisören gör det.. hon va trevlig i alla fall! ska gå dit nästa gång också, skitsamma om det är dyrt och jag egentligen inte har råd. jag gillar stället :D
vad har jag mer gjort idag? jo, jag åkte med mamma och handlade en massa saker på prisextra och så har vi precis varit på en liten cykeltur :) trevligt faktiskt, det va så himla skönt väder! jag vill fortfarande ut och springa, men det ska jag vänta med till landet.. eller om jag får ryck och vågar springa här, jag känner mig så himla dum när jag springer i stan! uscha!
jag har insett att collide med howie day är en bra låt ;) jag gillar den :D jag har inte lyssnat på den många gånger, den har bara legat i min dator.. så lyssnade jag på den idag, najs :D
juste! jag va och lämnade in min ipod på lagning också, dom ska ringa om typ två veckor (hur jag nu ska klara mig utan den...?) och så ska jag få tillbaka den/få en ny, beror på om den går att laga eller ej :)
nu ska jag ladda in lite bilder från kameran, sen är förresten typ allt nästan på min lista avklarat :D tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Klaraw

Hejsvej, vad har hänt med din ipod? ?


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback