ikea

ikea med mamma idag, köpte bara lampor och batterier, sånt där nödvändigt.. det va väldigt, väldigt mycket folk där också, det är ju liksom söndagen efter lön. man är ju dum som åker dit då.. en som gick förbi mig sa "nästa gång vi åker hit så åker vi hit en onsdagmorgon precis innan lön" hahahaha, då fick jag en skrattattack ;D

sen har jag inte gjort så mycket idag, allt som jag har gjort har blivit så utdraget, jag har kollat på desperate houswives reprisen också, missade ju det i tisdags, jag glömde helt bort det då. menmen, nu har jag sett det :D

nu måste jag gå och sysselsätta mig med nåt, jag är så uttråkad :P


ciao


Kommentarer
Postat av: Klara

HEJ, måste bara berätta: jag fick TJUSEX läsare idag, reKORD. HOppas ingen läser detta nu...

Jag har också haft lite tråkigt idag, sympati :)

2006-08-27 @ 18:55:00

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback