imorgon :(

...så åker klara tillbaka till geneve :( vi har håltimme på elevens val så jag ska hem till henne och så ska jag vinka av henne :´( trist.. hoppas jag inte blir helt deprimerad när jag ska tillbaka till skolan igen sen..
jag ska i alla fall hälsa på henne och så kommer hon hit igen på höstlovet :) det är ju inte superlångt kvar.. eller jo, ganska så länge, men det är förhoppningsvis uthärdligt i alla fall.
idag så följde klaris med till skolan fram till lunch, sen uthärdade jag resten av dagen. det är mucho bättre med 40 minuterslektioner för dom som inte har insett det än, mycket, mycket bättre än 60 minuters. dom är så himla långa och sega, tar liksom aldrig slut!
veckorevyn kom idag också, det va lite kul :) då har man nåt att läsa!
har funderat på att köpa en liten agenda istället för en stor eftersom dom stora ändå är slut.. det spelar ju liksom ingen större roll. jag har bara hela tiden haft stora, men dom små väger mindre + att dom tar mindre plats ;) det är bra.
jag borde spika upp några tavlor som jag har liggande här på mitt skrivbord.. dom har legat där typ hela sommaren.
vad jag också borde göra är att vattna min blomma, det har jag inte heller gjort på ett tag.. 0:) nejmen.. stackars liten blomma :( :P
jag hatar när det spöregnar och man ska ut, OKEJ om man ändå bara ska sitta inne och ha tråkigt. det är okej när man väl är I skolan, då är det nästan bara bra, man blir ju inte lockad av att ligga på stranden och sola precis. men när det spöregnar och man SKA till skolan, DET är inte kul! usch!
jag får typ stötar av min dator, om man håller armarna på ett visst sätt så att handleden nuddar ett ställe så får man stötar :/ , inte bra..
however, om en vecka så är det gitarrupprop fick jag brev om idag. i gärdesskolan (?) helskumt.. eller jag antar att uppropet också va där, vi ska i alla fall spela där sen. såå.. till om ca. två veckor måste jag klippa av mina kära naglar :P jag måste göra om min franska manikyr sen när jag har mycket tid nån gång, jag måste låta det torka en endaste gång mellan allting. jag är inte bra på att vänta ;D det blir alltid utsmetat :P
måste gå och vara lite social nu :)

ciao


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback