paddel tomorrow

imorgon blir det paddling :)
får lite ångest när jag vet att vi måste snacka ihop oss om språkresan :/ ... men det va redan bokat och allting så.. ja, jag ska ringa dig sen joanna! :)
har varit på stan idag och försökt hitta några shorts, men alla shorts är slut i hela stan! helt stört så jag blev lite smått sur.. kan man väl säga ;P
sen gick vi hem till klaris och gjorde ansiktsmasker och spelade wanted :) jag snackade med mamma och hon tyckte att vi skulle mötas på fridhemsplan och handla tillsammans och så slank vi in på åhlens, där köpte jag ett diadem :) najsnajs, hoppas jag använder det nån gång.. brukar vara så med mig och diadem, jag köper dom för att det ser så fint ut på alla andra, men sen när jag själv ska använda det så tycker jag bara att det ser helmuppigt ut :P wellwell.. nu har jag ett i alla fall och det va väldigt, väldigt billigt, 30:- ! :D i like, dom kostar typ 60:- på gina tricot :)
jag har blivit beroende av bitch på blip igen, så nu ska jag spela lite :)

ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback