skola igen snart

nu börjar skolan snart, eller egentligen inte för vi har sovmorgon, men jag och annanas ska jobba i uppehållet 8.15-9.15 så där rök den sovmorgonen.. ännu mer synd om joanna och anna som måste jobba på fredag när vi har superlång sovmorgon, till typ 9.40!
jag vill icke gå.. det är så himlans tråkigt :( jag missar matten, sen har vi en timme no, sen en 50 minuterslektion so, sen lunch, sen svenska, engelska och sist musik. jag vill inte ha musik, det är så himla tråkigt, och vi ska typ ha musikhistoria som vi egentligen skulle haft i sjuan men vår lärare typ gick in i väggen då så vi får typ ha det nu istället..
however så måste jag gå och vara lite social nu med min sjuka pappa (han är typ jätteförkyld).

ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback