skola tomorrow

hemska tanke, skolan imorgon alltså, usch! jag vill verkligen inte! det är antagligen bara upprop imorgon, jag har ingen koll men ändå, sen börjar det ju liksom på allvar, usch, jag får värsta ångesten när det kommer till att välja gymnasium! jag har verkligen INGEN ANING om vad jag ska välja, det är helt stört att man ska välja vad man vill hålla på med när man är 15/16 år, STÖRT! speciellt när man redan är så skoltrött :(


however så kom jag hem från landet idag, jag och klara åkte ju dit i.. torsdags kväll :) på fredagen så badade vi och solade, men det har jag redan bloggat om va? jag tror att jag har det.. hursomhelst, på lördagen så lagade vi mat typ hela dagen till kräftskivan på kvällen, vi skulle göra pajer som man skulle äta innan kräftorna och baka bröd och en massa andra småsaker, dagen innan på kvällen så hade vi gjort chokladtårtor som vi skulle bjuda på till efterrätt. 17 personer blev vi, i början var det som vanligt stelt, alla står och typ.. vad gör dom? pratar? ja, typ.. om stela saker, haha! jag och klara gick fram och tillbaka in i köket och kollade pajerna.

både tobias & martin hade varsin kompis med sig också, tobias kompis.. va skum. helt enkelt. han typ.. tafsade? ja, det kan man säga. på både mig och klara och malin, blä säger jag. usch. äckel! menmen..

folk gick vid tolv men vi somnade väl inte förrän närmare tre tror jag. jag kan inte påstå att jag har vant in mig vid att lägga mig och vakna tidigare precis.. men vadå, man måste ju njuta av tiden man har kvar ;) idag borde man ju egentligen inte gå och lägga sig för att man ska njuta av dom sista timmarna ;) imorgon 9.30 ska vi tydligen samlas i matsalen. antagligen i just matsalen för att dom inte har hunnit bygga klart aulan? ja, antagligen. sen vet jag inte vad jag ska göra efter, jag måste köpa en agenda, men jag kan typ inte köpa något med mitt kort för att jag inte kan köpa för hur mycket som helst per vecka innan det tar stopp.. dåååligt, jag har i alla fall lite rabatt på ordning och reda som jag kan använda :) det är bra! :D

barnbidraget kommer väl imorgon också :) tummen upp för det ;D

min franska manikyr som jag gjorde själv igår blev.. lite sne här & var, men på långt håll ser den helt okej ut ;D haha, jag är inte så jättebra på att måla naglarna ;)

nu måste jag väl gå och förbereda mig lite mer mentalt för att gå till skolan imorgon :( och så ska jag ringa annanas och bestämma när vi ska ses imorgonbitti och sådär, det känns lite trist att man ringer för den anledningen liksom.. menmen, ibland är det så livet är :P


ciao


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback