skolfoto

idag va det skolfoto, värsta pervofotografen :O , han va skitkonstig, vi har haft honom varenda år men han va konstigare än vanligt iår.. however så ser man väl helt störd ut på kortet antar jag, usch, mina fotogener typ existerar inte.. jaja, sista i den här skolan i alla fall ;) (sista vanliga i alla fall) imorgon är det spex. vi ska ju vara matte/no nördar, man kan ju alltid leva upp till rykena, bara för att vi går i en ma/no profilklass, haha ;D vilket skämt, det kommer bli skitbra :D jag ska ha en av mammas gamla skjortor och så ska jag hålla i en miniräknare, en linjal och matteboke ;D kanske någon no-bok också? ;P
det blir två dagar med en himla massa foto för att imorgonkväll så ska jag, julia & johanna åka iväg till ett ställe och fota oss :D värsta studion och grejor, kulkul! jättesnällt av dom att fråga om jag ville följa med :D
har i alla fall varit på ansiktsbehandling också. jag ser helt freakad ut i fejset nu, helt rödprickig, men förhoppningsvis så blir det ju bättre i längden av det ;) och mitt nya BRA smink! :D tummen upp för det :)
nu måste jag prata med min kusin, tjingtjong

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback