solasola

idag har vi solat :) jag måste bli mycket, mycket brunare, jag är jätteblek nu känns det som :( jag har precis duschat och snart ska vi spela in gomorron östhammar, hahahahahaha, det låter så kul, gomorron östhammar, hahahahahaha ;) sen ska vi göra pannkakor och så ska vi filma det ;D haha!
man blir helt deprimerad när man tänker på att sommaren strax är slut, eller okej, sommaren är faktiskt inte helt slut, men sommarlovet är slut snart och jag blir deprimerad när jag tänker på det :( man har inte hunnit med allt man skulle. visst, det är positivt att tiden går fort för det betyder antagligen, i alla fall förhoppningsvis att man har haft det roligt men på samma gång så vill man ju ha ett låååångt sommarlov!
man får väl längta till typ höstlovet (då kommer klara igen :D:D:D ) och till jullovet, då kommer antagligen klara också :D
jag vill ha en nektarin, men jag borstade precis tänderna så jag tror inte att det blir den godaste smaken tillsammans precis.. joanna håller på att göra en vädertärning till filmen och jag sitter här, steph ligger på studsmattan och läser, eller om hon har hoppat in i duschen, jag vet inte... ;)
nu måste jag gååå, ciao


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback