SOOOOLA :D

idag har vi varit på sunnanö-camping-stranden i öregrund och badat, eller okej.. klara badade två gånger, jag doppade mig en.. :)
vi solade också och jag blev faktiskt lite brunare :)
jag har också varit ute och joggat en runda, TJOHO, jag är hurtig 0:) klaris va hurtig hon också för hon cyklade en annan runda :) hurtbullar, haha ;D
nu är klara trött..? nej hon är ej trött... :) hon bara verkar trött ;D
vi har bakat tre stycken chokladtryffelkakor till middagen imorgon, det kommer folk hit, vet ej hur många meeen, tre kakor ska nog räcka :) om inte alla är superhungriga, höhö :)
nu har vi precis studsat i två sekunder och fotat några foton, kan ladda in dom här sen, kaaanske? ;)
i alla fall så ska vi gåå nu, ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback