springspring

kom tillbaka från springturen för ett tag sen, lite mer än en timme sen :) det gick mucho bättre än i måndags när jag fick värsta astman, jag trodde ju att min astma hade försvunnit, men det hade den visst inte :( hursomhelst så kände jag bara av den jättelite den här gången :D jag behövde alltså inte stanna, och det är bra!
det är skönt att springa i skogen för där kommer det inte en massa bilar med folk som glor i, jag hatar när folk tittar på mig när jag springer, det gillar jag inte alls, usch!
joanna hade ju en pulsklocka och det vill jag också ha, det verkar bli roligare då så jag ska nog investera i en senare :) om man väl kommer igång och får lite bättre kondition än vad jag har så kan det nog vara ganska så skönt och kul att springa tror jag :D
pappa sprang när han va yngre, typ mer än en mil varannan dag eller vad det va, helt sjukt, men han va tvungen att sluta för han fick ledproblem.. hoppas inte jag får ledproblem, i don't like :(
jag borde nästan packa lite nu tills jag ska åka imorgon, skönt att ha det gjort sen ;)
nu ska jag ladda in lite bilder här och på bilddagboken, ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback