stan imorgon

idag så åkte joanna & steph hem till stan med buss och tåg, fast tåget va tydligen försenat en kvart, stackarna :(

jag har i alla fall inte gjort så mycket, jag va med mamma och handlade lite efter dom hade åkt och sådär.. sen har det typ bara regnat och regnat, suck, man kan bara sitta inne och ha tråkigt :(

wellwell, vi har gjort en massa saker här, igår va vi på berkingebadet och solade, joanna & steph badade, jag blev litelitelite brunare ;)

jag har också bestämt mig för att jag SKA ut och springa idag, jag ska springa en vända in i skogen, det måste jag göra innan det blir mörkt, annars blir det ju typ jätteläbbigt, men men, det ska jag göra, jag vill bara att det ska sluta regna.. då blir man i alla fall inte blöt ;)
imorgon så ska jag hem till stan med buss & tåg jag med :) nu måste jag iväg och springa om jag ska hinna, hare bra, ciao


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback