stan

första dagen i skolan avklarad, var i och för sig typ bara upprop och utdelning av papper, men det känns.. jag vet inte riktigt.. det kändes verkligen som det va igår man satt där och.. hela lovet känns borta på något sätt. helskum känsla! imorgon ska jag i alla fall försöka få tag på rektorn och få ett skriftligt tillåtande att klara kommer och hälsar på där på onsdag :)
jag och anna gick hem till mig efter skolan och sen åkte vi ner på stan för att jag skulle köpa en agenda, jag ju som sagt skjutit upp det så länge det har gått.. men nu va jag tvungen att köpa en. however så mötte vi joanna och så gick vi till gina tricot (anna hade gått hem då) och så hittade jag en fin kofta som jag tänkte köpa, men jag köpte den inte för att jag va osäker på om jag kunde när jag har köpt för så pass mycket redan. det fanns en kvar i small som inte hade typ två knappar bortrivna.. jag visste ju inte om jag skulle ha den så steph köpte den. nu ska jag tillbaka och kolla om dom inte har kvar den utan knappar och så ska jag fråga om man inte kan få ett par knappar som man kan sy på själv och kanske få lite rabatt 0:) jag och mamma ska nämligen ner på stan och köpa presenter till papps, han fyller ju år imorgon :)
mer har inte hänt idag.. det har varit världens sämsta väder, imorse va det sol och fint, sen blev det grått och kvavt, sen blev det lite regn och sedan blev det värsta skyfallet (som tur va hade jag hunnit hem då)! nu är det grått och trist igen, det känns verkligen inte frestande att gå ut och åka ner på stan igen.. det kan man inte påstå. menmen.. vad gör man inte för sin pappa? ;) haha
imorgon börjar vi.. 8.30 tror jag det va, vi fick ett jättedåligt schema. som vanligt så är det typ fem minuter mellan gympan och de andra lektionerna runt.. HUR HADE DOM TÄNKT ATT MAN SKA BYTA OM OCH DUSCHA PÅ DEN TIDEN LIKSOM!? jag fattar inte.. dumma i huvudet!
bussarna går helskumt också, alla hållplatser är på fel ställen bara för att dom ska bygga om typ varenda busshållplats i hela stockholm, SMART att göra det nu liksom. SUCK. wellwell.. jag ska gå och fixa iordning lite saker innan jag åker ner på stan!

ciao


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback