stan

skolan va som vanligt, igen, eller jag och några till i klassen gjorde en intresseanmälan till en grej som nån anordnade.. haha, flummigt, men man skulle typ åka till nåt land och kolla på hur folk där hade det, eller ha nåt ordnat program och göra det..? fattade inte så mycket, men man kan väl gå på första mötet i alla fall ;)
typ inget mer speciellt hände i skolan.. tror jag. jag orkar inte tänka så jag minns inte ;P
sen åkte vi i alla fall ner på stan, jag, joanna, steph & anna h :) egentligen så skulle jag och anna först bara ner och göra hemkunskapsläxan (kolla vad fem grönsaker och fem rotfrukter kostade och skriva ner i vilka maträtter dom sakerna va typiska) men det blev lite ändrat. steph & joanna följde med och så gick vi runt där nere, vi va inte på många ställen egentligen men tiden går ändå ;D
först va vi inne på hm, jag köpte en liten hårspray, sen gick vi in på gina, men på den gina hade dom inget. anna & steph började prova massa kläder, jag och joanna orkade inte vänta på dom så vi gick vidare, hamnade inne på nk och så köpte joanna en bok med plastfickor på ordning och reda :)
sen mötte vi steph & anna igen på det andra gina, dom luktade/doftade (?) en massa parfym ;D haha!
jag köpte i alla fall en kofta där som jag har väntat ett tag på :P jag fick en väskgrej också som egentligen kostade 49:- ;D det va typ för att den är nyombyggd så.. :) tummen upp ;D however så gick vi sen ut därifrån, jag och joanna hoppade in på hm, anna & steph gick iväg till moderaternas valstuga för att lämna en moderatballong som dom hade skrivit lite elaka (mot moderaterna alltså) saker på ;D hahaha!
vi möttes på hemköp och så kollade vi alla grönsaker och rotfrukter och grejor, sen måste jag bara skriva ner vad jag brukar ha ingredienserna i.. men jag måste inte vara klar förrän nästa fredag ;D skönt att ha det där gjort i alla fall.
sen åkte steph & anna hem, jag och joanna fortsatte mot slussen, vi gick in på weekday, helt smockat med folk så vi typ gick igen, sen gick vi till stuk där, joanna hittade ett par jätteheta acnejeans :D hon ska köpa dom imorgon! vi slank in på hm också, jag håller fortfarande på att leta efter en väska där, men dom har den inte i någon färg som jag vill ha.. however, joanna hittade en t-shirt som hon hade letat efter som va jättefin och så hittade hon en annan tröja som också va fin :D hon har ju massa presentkort på hm, det vill jag också haa! ;)
sen skulle vi också åka hem. joanna bara "åå, där är mitt tåg!" och så hoppade hon på, dum som jag är så tänkte jag helt fel och tänkte inte på att jag också kunde tagit det tåget.. jag fick ta nästa, sen va det andra tåget försenat på centralen, BLÄ på blåa linjen, den är ju typ alltid försenad.. :( :P
hem kom jag tillslut i alla fall, och sen har jag inte gjort så mycket mer ;D hahaha, ganska så mycket ändå :P
nu har vi sovmorgon två morgnar 0:) ingen matte, men vi ska vara klara med några sidor den här veckan, annars så är det bara positivt med sovmorgnar ;D helt värt att man gör det där hemma!
juste, vi har no & franska till imorgon också.. och engelska till på onsdag, fast den måste man ju inte precis göra, hahaha, skitenkla ord! dom borde nästan vara förbjudna i nian ;D menmen.. :P
nu ska jag fortsätta att städa i mitt rum, jag vet att jag hela tiden säger att jag ska städa.. men den här gången behövs det verkligen! mitt golv är fullt med saker..

tjingtjong

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback