yran

ser många bloggar med folk som har varit på yran :) jag va där i lördags med steph :D
najsnajs, hinner typ inte skriva så mycket, ska snart ner på stan och hämta någon grej mot ryggont med mamma..
however så kom jag hem från östersund igår, sen träffade jag klaris en liten stund, handlade med mamma & skötte om mina fötter, haha! jag badade fötterna, peelade dom och så smetade jag in dom med världens fetaste kräm och satte på mig strumpor, sen gick jag och la mig, när jag vaknade va dom mjuka som babyfötter :D testa det! ska göra om det ikväll så att dom kanske bli ännu mjukare, jag har ju såna problem med mina fötter hela tiden..
jag har i alla fall haft värsta sovrekordveckan där uppe i östersund, vaknat mellan 10-12 varje dag (nästan), DET är rekord :D känner mig faktiskt ganska så utsövd för en gångs skull :D
borde smörja in mina armar.. dom är torra, i alla fall vissa områden på dom :( det är säkert kvar från dom där köldutslagen jag fick i vintras och förra vintern :( trist.
på fredag så åker jag tillbaka till landet igen, kommer som vanligt att ha dator där också, men det gör jag i alla fall :)
på måndagen kommer steph & joanna dit och stannar till..? jag vet inte, men sedan kommer klaris efter dom, sen åker jag & klara hem till stan och bor här :) najsmajs!
nu måste jag gå, see ya!

Kommentarer
Postat av: jojo

Hello! Du vad gör du typ nästa vecka? Är det då vi ska till dig? Eller var det sista veckan? Jag har för mig att det var det men jag är inte helt hundra...
Den andra veckan- som inte är landetveckan- kan du ses då? Du har ju inte varit här nån gång (vendelsö gård, alltså). Pappa o lisa vill typ träffa dig oxå :P Vi måste börja fixa väldigt snart, typ innan augusti :) Om du kan, kom gärna hit! ;) Och de andra får oxå komma med dig samtidigt, om de vill. Så om du kan, är jättevälkommen. Vi hörs!
Ciao!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback