bonjour

Gissa vem som vaknade 04.40 imorse? När personen i fråga har sovmorgon och inte börjar förrän klockan 10.00? JAAAG! Så nu sitter jag här typ färdig, jag kunde inte ligga kvar hur länge som helst, jag blev så rastlös. Avslutningen börjar alltså klockan 10.00 och är klar ungefär en och en halv timme senare (sa vår mentor i alla fall, låter lite långt, menmen...).
Efter det vet jag inte riktigt vad som händer förrän klockan 14.30, då ska jag vara hos min sjukgymnast, vilket är ganska bra för när jag vaknade så hade jag superont i ryggen, inte kul, inte kul...

Nu vet jag inte vad jag ska göra i typ tre timmar, menmen, tiden går ju fort när man har roligt (?)... ;)

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: joanna ;)

oj oj oj! tidigt värre! du skulle gärna kunna ta lite avmin morgonmedvetslöshet, så tar jag lite av din överpigghet - så får båda det lagom ;) smart :)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback