BOOOOORING

Idag fick jag värsta panikattacken för att det inte fanns nåt att göra här. Min livsglädje gled ner på 0 eller kanske under 0, seriöst så gjorde den det! Sen blev det lite bättre, vi kollade en film och så, då blev jag gladare (efter att ha legat och sparkat hysteriskt och slagit mitt huvud i soffan typ en halvtimme...). Sen hade jag inget att göra igen och nu är det tråkigt igen, men jag kan inte bli hysterisk igen för det är lite folk här. Vi skulle kolla på en film nu... Men det får väl vänta lite I guess...

Jag får stötar från min dator om man håller armen på ett speciellt ställe vid tangenterna och AJ, det gör ont så jag får typ ha armen uppåt när jag skriver, jobbigt värre!

Ska kanske träna imorgon när jag kommer hem om Jossan känner för att svara på mitt sms ;)

ADIOS, hoppas (för er skull) att ni har det lite roligare än mig...

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback