boxning

TJOHO! Mina föräldrar är snälla just nu, först blev jag arg på mamma för när jag ringde henne och frågade (eller okej, hon ringde mig och sa att hon skulle klippa sig, men ändå) så frågade jag om jag inte kunde få boxningshandskarna (som jag visste att jag skulle få i julklapp) redan idag. Då sa hon nej och att det inte spelade någon roll vad jag sa, sen ringde hon igen och frågade om koden till vår sjukgymnast (japp, hela familjen går till samma..) och så frågade jag igen och så sa hon att jag skulle fråga pappa, så snabbt som attan messar jag pappa och frågar, först frågade han lite "ovetande" om vilka handskar jag menade, haha, då svarade jag att jag tänkte på mina lovikavantar för då skulle Steph få en riktig smäll ;) however så sa han tillslut att det va okej :) SÅ NU HAR JAG ETT PAR BOXNINGSHANDSKAR SÅ JAG SLIPPER LÅNA DOM DÄR ÄCKLIGA SOM DOM HAR DÄR! :D:D:D:D TJOHOOOO!
Hursomhelst så ska jag gå iväg dit om typ lite drygt en timme.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback