fotvård

Imorgon kommer jag ha lika mjuka fötter som en babyrumpa (?)! Efter att ha gått runt i dom nya stövlarna och fått ganska så ont under fötterna så tog jag ett varmt fotbad, skrubbade och peelade, filade, klippte naglarna (som egentligen inte behövdes så att några blev för korta... Hoppas jag inte får ont...) och målade om dom (naglarna alltså). Sedan smörjde jag in fossingarna med Propyless först, tänkte ta en kräm som är ännu mer mjukgörande än den, men jag tänkte att jag kanske ska smörja på den precis innan jag går och lägger mig (den är superduperfet!). Efter att Propylessen torkat in (gick på nolltid) smetade jag på body butter från Body shop och nu känns det som det är på rätt väg! Ibland får jag något slags ryck och börjar fixa med fötterna och tänker att jag måste fortsätta att smörja in dom varje kväll och blablabla, men det blir verkligen aldrig av att jag gör det mer än ett par gånger!

Jag föreslog också att vi skulle titta på någon av våra filmer som vi inte hade sett ännu när det inte var någonting intressant på tv överhuvudtaget och så föreslog mamma "den bästa av mödrar". Den va inte så munter, det va mamma som hade beställt den och... Jag vet inte vad hon tyckte egentligen, haha! Jag vet inte vad jag tyckte själv heller egentligen, så jättekoncentrerad va jag kanske inte ändå? :P


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback