FREDAG!

TJOHOO! DET ÄR FREDAG IDAG! :D
Skönt med sovmorgon också, även om jag just nu inte utnyttjar den, bara för att jag lovade att jag skulle packa ihop mina grejor jag ska ha med mig till landet + att jag lovade mig själv att jag kanske skulle hinna läsa igenom so:n någon gång... Det har jag inte gjort än... Nu har min käre adventskalender (inte den på tv... Den jag har på väggen med "luckor" som innehåller tian & trisslotter) startat! En hyfsad start på 20:- ;D hoppas det fortsätter uppåt... :)
Jag började ha lite ont-i-halsen-känningar igår igen, men jag känner som tur är inget av det nu. Antagligen är det sömnbrist. Ska sovasovasova och springa i helgen i alla fall :)
Nu ska jag gå och packa lite, adios amigos!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback