fredag

Jaaahapp.. Och så ska man vakna tidigt igen! Jag försökte verkligen att somna om, jag trodde först att jag skulle göra det också men så blev jag klarvaken och va tvungen att gå upp. Så nu sitter jag här och väntar på att man ska kunna göra någonting, vilket man inte kan göra på några timmar. Alltså, annat än saker man kan göra hemma. Jag tror jag ska börja med att åka upp till biblioteket och lämna den där boken, eftersom att jag aldrig lånar böcker på biblioteket så går det inte särskilt bra att komma iväg och lämna tillbaka den... Efter det kanske jag tar en tripp till hm och kollar runt lite, efter det måste jag köpa almanacka till m & p och sen så ska jag gå hem och ringa till Make up store och boka en tid. Klockan... Minns inte just nu vilken tid, men i eftermiddag ska vi träna :)

En glädjande sak är i alla fall att det är fredag och mms:en är gratis :) (trots att jag inte precis kan börja messa folk nu, dom skulle slå ihjäl mig nästa gång vi träffades 0:) jag ska inte vara elak och väcka folk, haha!)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback