freeedagmorgon

Hejsan svejsan, idag är det freedag, ljuuuuvliga fredag :D sen är det bara TVÅ DAGAR KVAR OCH SEN HAR JAG AVSLUTNING! :D:D:D:D <333333 åååååå!! SÅ HIMLA SKÖNT! <3<3<3<3<3<3<3<3
Börjar egentligen klockan 11.00 idag, men jag ska till skolan 8.15 för att jag & Johanna ska fortsätta lite på vårt pepparkakshus, dom andra i gruppen har hemkunskap då förutom en som sover ;) vilket jag tycker hon gör helt rätt i för att det är skönt att sova ;) sen har vi i alla fall so, sen so igen (dubbeltimme med lunch mellan) sen har vi svenska och då ska vi försöka få vår lärare att gå med på att vi ska få kolla på elev-lärarmatcherna, kom igen, vi måste ju liksom få se när våra kompisar vinner över lärarna! ;)
Hooowever så måste jag gå och göra mig iordning nu, ADIOS!

Kommentarer
Postat av: steph

hehe skyldig!! fett soft att sova dock :D

Postat av: jojo

snart.slutar.vi! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2006-12-16 @ 23:14:43
URL: http://jojo08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback