GOD JUL!

God jul! :D

Jag vet, jag är uppe tidigt, jag vaknade klockan 06.00 av mig själv och gick upp ungefär fem minuter senare, men det va lite bra för att jag har hundra saker jag ska göra som vi ska ta med oss.
Mamma ligger i min säng och zappade lite mellan kanalerna och så kom Teletubbies upp, haha, det va tydligen vinter i deras lilla land, jag minns när jag tittade på det varje dag, haha! Och så minns jag att Helle hade ett sånt godsedjur och så va det någon som sa att man kunde få cancer av dom, helflummigt!

GOD JUL I ALLA FALL! ;D

Kommentarer
Postat av: joanna

tack för bildhjälpen!!! du är min egen lilla hacker/datasupport ;D Jag ska testa :D ska du till landet eller stannar du i stan? kram!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback