God söndagsmorgon!

Det känns som jag håller på att få nackspärr eller nåt, kan inte riktigt vända huvudet helt som jag brukar... Well, det går väl över.

Idag ska vi hugga gran och sen ska vi dra oss hemåt, jag & Jossan kanske ska träna också, inte säkert, men kanske :) .
Vad händer mer? Nada... Jo, jag har två trisslotter att skrapa när jag kommer hem eftersom att jag glömde att ta med dom hit i fredags, jag glömde det mesta faktiskt... Kom på allt i bilen och blev bara mer och mer deprimerad för allting som ploppade upp och fortfarande hade jag redan så himla mycket med mig. Jag måste lära mig att packa smartare!

Det är frost överallt här, jättefint att titta ut när det är så! Lite mer frost och lite snö och så blir det en trevlig julafton (även om vi ska vara hemma... Eller alltså, hemma i Stockholm, men vi ska fira hos min kusin och blablabla...) det måste helt enkelt komma snö, annars är det ju värdelöst att fira jul!? ;)

Imorgon är det pysseldag i skolan, snark, jag kan verkligen inte pyssla, allt jag gör blir så fult. Så diss på det och så tänker vi på onsdagen istället (eftersom att tisdagen är en vanlig dag vill vi inte ens tänka på den...) however, onsdagen börjar klockan 10.00 i aulan och slutar tydligen typ 11.30 (fattar inte hur det kan ta så lång tid!?) sen ska jag väl gör nåt några timmar för att sedan 14.30 gå till min sjukgymnast, eller jag ska vara där då. Sedan klockan 17.00 ska jag och mamma till ett ställe där dom ska försöka övertala oss att gå med i någon grej, jag fattar inte så mycket av det, menmen...
På torsdag är man tillåten att sova ut, well, sova ut i min värld innebär att få sova till typ 8.00, kanske 9.00 om jag har tur. Jag förstår inte hur folk kan sova i typ 12 timmar i sträck!? JAG VILL OCKSÅ KUNNA! :P Weell, nu ska vi inte snacka sömnproblem. Nu ska jag gå och göra nåt annat en stund. Om det finns något att göra förstås (vilket det inte gör, men nu ska vi vara positivare än igår).

ADIOS!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback