Här är lite bilder från julafton! Förklaringar finns under :)

40861-102

1. Moi innan vi åkte
2. Vi hämtade upp min kusin i Tyresö (vi körde lite fel så vi va försenade)
3. Kusinen fotar några i soffan, haha!
4. Deras superspejsade kök (hela huset är helt sjukt spejsat!)
5. Där nere på entreplanet stod en jättestor gran (den va stor egentligen, bara det att det inte syns i ett så stort hus, haha!)
6. Granen (jag satt på golvet när jag tog bilden)
7. Min andra kusins (Peters) yngsta lilla barn, Charlie, världens sötaste! :D
8. Oliver hade önskat sig frukt & grönt i julklapp bl.a... Och så fick han det! (Han är 11!)
9. Sedan sjöng dom, alla i den där familjen sjunger fint :) värsta musikaliska hela bunten!
10. Deras tv!
11. Där dom är och sjunger, tagen från en ramp som man går upp för för att komma till andra våningen :P
12. Naaww :´)
13.
Min cousin posar (hon skulle försöka göra som jag gjorde på de där bilderna jag tog på den där modellfotogrejen ;D )
14. Första/andra våningen
15. Granen igen!
16. Peter plockar upp efter julklappsöppnandet!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback