inget nagellack

Det blev inget nagellack, mamma va med och hon tyckte inte att jag skulle köpa något (sa hon med ett leende på läpparna vilket gjorde att jag direkt förstod att hon hade köpt ett till mig eller köpt ett presentkort på make up store till mig, haha! Avslöjad!). Därför blev det inget nagellack så det blir fransk manikyr tomorrow!
Det känns som jag har så mycket att göra, jag ska göra hundra saker som vi ska ta med imorgon och så ska jag och mamma gå upp till en person med en julklapp och så ska vi handla saker till Farmor och så ska jag göra... MASSOR! Well, det är trevligt med lite stress (?)...

Imorgon är det i alla fall julafton och jag ska göra hundra saker då också, men det ska bli kul ändå! :D

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback