ipod

Mamma har börjat snöa in på att hon tycker att jag ska få en annan ipod, en med mer utrymme :P jag har inte ens sagt nåt om det, det va till och med hon som började prata om det, jag blev helt paff! Jag vet inte riktigt hur jag ska göra... Nanon är ju liten och så, men det får inte plats supermycket på den, om jag hade en större kanske jag skulle bli lite duktigare på att ladda in någon normal musik i den? Kanske, kanske... Vi får se hur det blir. Imorgon är det söndag och för en gångs skull längtar jag faktiskt till på måndag! Jag ska till laserstället och få (nja, okej, jag får, mamma får köpa... Snäll mamma :) ) produkterna! :D WOHO! Sen är det bara tvååå veckor kvar! OCH på måndag TÄNKER jag träna. Whatever dom säger, jag måste... However så troooor jag att jaaag... Öö... Ska gå och titta på tv nu, dom tittar på någonting som verkar... Intressant? Nej, inte särskilt i guess, menmen, en chans kan det väl få :P

Adios!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker Nanon är helt okej, 4 gig. Men visst ibland kan det kännas lite, för jag vill gärna ha med all musik från datorn. Men under en dag eller resa hinner man ändå inte lyssna igenom allt.

Postat av: Anders

Jag tycker att min mini med 6gb räcker till ganska lagomt. Skulle nog kännas lite med 2gb mindre. Men nanon är söt :)

2006-12-12 @ 00:14:10
URL: http://intensivt.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback