JAG BLIR GALEN!

Okej, jag gick inte alls och la mig igår när jag sa att jag skulle göra det, jag somnade typ... Senare, men inte fööör sent och ÄNDÅ så har jag ont i huvudet fortfarande! Jag börjar nästan bli lite rädd att jag har typ hjärnhinneinflammation eller nåt. Tänk om jag faktiskt har det? :O

Well, sista dagen innan avslutningen idag i alla fall, trist att det är en helt vanlig dag (vi slutar nämligen sent idag)...

Juste, vi har nåt grammatiktest på engelskan idag också. Typ för att hon ska se vart man ligger och kunna planera nästa termin (jag vill inte ens tänka på det), elakt att ha det sista dagen tycker jag! Även om det inte går till betygen så kunde hon ju ha haft det förra veckan eller nåt :P idag vill man ju inte behöva prestera ;)

ADIOS!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback