Julafton

Vi firade ju som sagt lite först med familjen, sedan gick vi till farmor som tyckte att mitt skolfoto var "såååå vaaaackert" och blablabla, hon kanske inte ser så bra så att hon ser allt det dåliga med bilden? :P I alla fall så fick jag pengar som vanligt av henne och då blev jag glaaad :D sen åkte jag & mamma till min kusin i det stora huset, kommer bilder imorgon (orkar inte ladda in dom nu...). Jag fick ett typ liknande alfapetspel, jag och mamma spelade en omgång när vi kom hem och det va kul :D
Jag mår fortfarande illa efter bilresan hem (vi skulle åka från Tullinge till Tyresö där vi lämnade Maria, sen åkte vi till min moster och sedan hem = illamående på hög nivå) så jag tror jag ska gå och lägga mig!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback