JULLOV! <3

IDAG HADE VI AVSLUTNING! Saken va bara den att jag typ inte hade fattat att det va avslutning så allt bara flög iväg och.. Jag vet inte, men sen blev jag helt sjukt trött i alla fall, så jag va lite borta när jag & Joanna va på stan tyvärr. Jag brukar inte bli så trött på stan, då brukar det bli tvärt om, men jag är typ lite sjuk och grejor så jag får väl skylla på det.
Efter det va jag hos min sjukgymnast, hon knådade på och nu känns det helt okej, inte helt bra, men okej i ryggen igen :) ska dit den 10:e januari nästa gång.
Klockan fem skulle vi till Holiday Clubs tjohej, eller man sitter där och lyssnar och nickar i två timmar (fast det blev kortare för oss) och så får man ett presentkort på 500:- på NK. Vi fick lyssna tillsammans med en annan mamma och en son som va där, haha, man ska komma dit som par, alltså, ett par helt enkelt, d.v.s, mamma skulle kommit dit med pappa, men han är totalt ointresserad såå... Dom blev lite irriterade på oss, men sen bytte vi person som pratade med oss till en mycket trevligare och så blev det lite roligare. Hem bar det av och nu är jag här. Eller ja, jag har varit hemma ett tag, men det va min daag.

Imorgon ska jag klippa mig klockan 11 och jag vet fortfarande inte hur jag ska klippa det... Well, det löser sig väl! Sedan blir det träna av :P . Nu ska jag gå och fundera på hur jag ska klippa mig, ADIOS!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback