kläder, kläder, kläder

Herrejisses, nu har jag packat ihop två överfulla pappkassar med kläder jag inte använder längre. Mitt kusinbarn, Hannah ska få dom! Ett par saker ska jag ge till min andra kusin, Maria också :)

Va och klippte mig idag, jättetrevlig frisör och allting va bra! Hon fluffade verkligen till håret ;D det va i och för sig bra, för annars fönar dom det helt rakt när man är klar men jag hatar det och hon frågade innan hur jag ville ha det och då sa jag att det inte fick bli platt ;)
Imorgon får man se resultatet, om det kanske kan bli lite automatisk volym i det (förhoppningsvis...) annars ser man inte så stor skillnad ;)

Imorgonbitti är det doktorn som gäller, hoppas jag kan få nåt penicillin eller nåt så att jag kan bli frisk någon gång!

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Själv är min mamsing utbildad frisör så jag klipper mig hemma hos henne ;) Den du!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback