lista

Julens (och dina) Hemligheter

Har du köpt en chokladkalender?

Nope
Om ja, har du öppnat några luckor för tidigt?
Jag skulle helt enkelt inte köpa någon :P
Har du hunnit med att köpa julklappar?
Typ nästan alla, på torsdag har jag nog köpt alla, haha ;)
Vem det svårast att köpa till?
Ojoj... Kompisar tror jag, man vill ju att dom ska bli glada men ibland är det jättesvårt!
Dricker du alkoholfri glögg?
Nej, usch!
Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?
När jag va liten? ;)
Hur många stjärnor ger du till årets julkalender?
Har inte kollat och tänker inte kolla heller.
Säg en person som du velat säga "God Jul"
till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?

Ojo... Det finns nog ett par stycken tror jag :)
Vem är det som julpyntar hemma hos er?
Jag & mamma :)
Älskar du att få julklappar eller att ge bort?
Åå... Det är nog lika kul, i alla fall när personen man ger till blir glad ;D
Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
Självklart skulle det inte sitta fel med en solresa nu när det ändå inte är någon snö här.. Men det blir ju bättre stämning med snö ;D
Känner du någon julstämning nu?
Jodå, vi har satt upp lite julpynt och sånt så det är det väl, men som sagt, lite snö skulle inte skada ;)

Jag utmanar er som vill att göra denna listan!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback