lördag

Nu har jag bakat om pepparkakshusdelarna igeeen, nu gick det bättre :)
Ska ner på stan med mamms snart, vi ska köpa lite julklappar och såååånt, till typ pappa och några som vi ska fira jul med. Det är typ bestämt att jag & mamma ska åka iväg till min kusin med det stora huset och vara där tillsammans med min andra kusin, min moster och lite annat folk. Pappa jobbar sent så vi får fira med honom på förmiddagen.
Nu ska jag gå iväg och göra mig iordning så att vi kan ta oss ner på stan sen, adios!

Kommentarer
Postat av: jojo

ska ni käpa till hela högen eller bara peter och maria eller alla tremänningar och sånt också?
jag var också på stan idag :D jättelyckat trots de andra 10 mijloner människorna som också var det ;) ha de


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback