mellandagsrea

Och så fortsatte mellandagsrean, jag tvekade på om jag skulle åka ner idag igen, jag va ju ganska säker på att jag inte skulle hitta någonting... Hursomhelst så hade jag så tråkigt hemma så jag åkte ner, jag vandrade runt lite, eller ja, knuffades runt bland alla människor. Sedan messade jag Steph och frågade om hon hade varit på rean än ;) hon va där med sin pappa och så möttes vi på gina. Vi gick runt till lite olika affärer, Steph köpte ett par skor på vagabond som va jättesnygga och en tröja på gina som också va fin :D . Jag köpte ingenting... :P
Sedan åkte jag upp till Fridhemsplan och hämtades upp av mamma, vi åkte till Hemmabutiken och köpte en tvättmaskin (våran har typ gått sönder :P). Efter det tvingade jag med mig mamma ner på stan (väldigt mycket mot hennes vilja efter vårt stadsbesök igår ;) ), vi gick till Din sko där jag hade sett ett par snygga skor på dagen (jag hade tyvärr inte kommit fram till dom då... Va så många ivägen), tyvärr fanns de inte i min storlek och när jag tittade på närmare håll så va dom inte lika fina längre ;)
Då sa jag att mamma kunde åka hem om hon hatade att vara där (eftersom att jag hade lovat att BARA gå till Din sko) och så gick jag in på Wedins, där hittade jag ett par stövlar på rea som fanns i min storlek, de va helt okej och så ringde jag mamma som fick komma tillbaka (hennes buss hade inte hunnit komma), hon tyckte dom va jättefina så jag köpte dom. Jag är lite osäker på om jag ska behålla dem? Jag ska lägga in bilder när kameran har laddats... Håller på att gå runt med dom här hemma nu för att känna om jag vill ha kvar dom eller inte? Säg gärna vad ni tycker!

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: JOANNA

jag vill jättegärna se bildeer :D

Postat av: Steph

jaaa lägg upp en biiiild ja vill se:D

2006-12-27 @ 22:21:27
URL: http://steph08.blogg.se
Postat av: Mandy

Behåll dem!!!

2006-12-27 @ 22:43:42
URL: http://diamanter.webblogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback