Min kommande vecka

Måndag: pysseldag i skolan, laser, träna


Tisdag: boxning


Onsdag: AVSLUTNING! Sjukgymnasten, köpa julklappar till pappa med mamma, den där genomgången (som för övrigt tar två timmar...)


Torsdag: sova så länge jag kan... (?) Gå på stan & köpa julklappar till mamma med pappa & kanske träna om det nu inte var någon gitarr (?)


Fredag: Slå in paket, gå på stan (inte för att handla julklappar utan kolla på saker till mig själv 0:) )

Lördag: Nada vad jag vet än så länge? Träna?

Söndag: Fira jul med familjen på morgonen, sen åker pappa iväg till jobbet, då åker jag och mamma iväg till min kusin och firar jul där. Vet inte om vi ska till farmor på förmiddagen eller om det blir någon annan dag? :O


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh snart jul! :)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback