mucho saker is happening

Japp, det händer hur mycket som helst den här veckan, känns det som, för vissa låter det väl som värsta slapparveckan, men det brukar inte hända såhär mycket :O

Måndag: gå till kliniken och köpa ansiktsprodukter & en till "konsultation", till granit, hem, friskis & svettis, hem & plugga (om jag lyckas komma till skott med det...)

Tisdag: slutar sent, hem & plugga (återigen, om jag kommer till skott...), boxning, hem, borde också hämta muggen som mamma ska få i födelsedagspresent men jag tror inte att jag hinner...

Onsdag: Sjukgymnast, öppet hus på norra real, hade egentligen velat ta mig iväg till friskis då med, men det hinner jag inte

Torsdag: Slutar sent, gitarr, borde återigen hämta muggen om jag inte gör det på tisdagen... Men det kommer jag aldrig att hinna, skulle också vilja hinna till friskis...

Fredag: INGENTING! <3333333333

Okej, det låter inte så mycket, men både måndagen och onsdagen är stressiga, allt ligger så tätt och... Ja, vi får se hur det går ;D om jag lyckas hinna med allting, men det ska väl fungera. Adios!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback