några sekunders vila

Nu har jag gjort några av dom trettioåtta miljoner sakerna jag skulle göra. En sak kvar bara! :D Pappa jobbade till fem imorse, stackarn, det va nåt musikbyrån som sändes liksom till fem i fem, vem tittar på det då? :/ Hursomhelst så ville han bli väckt vid elva så nu är det bara en och en halv timme kvar tills vi ska fira jul med bara familjen, sedan ska vi iväg till farmor, där stannar vi inte så länge för sen ska vi hem i några sekunder och sen ska jag och mamma åka iväg och pappa ska iväg till jobbet igen.

Kommentarer
Postat av: joanna

nej stackarn! Fet jobbiga tider, det ger iallafall ett asfett obtillägg ;)
God jul på dig med :D

Postat av: joanna borde sova

jag har skivit om dina jeans :D vill du att jag ska länka till din blogg? :) godnatt

2006-12-25 @ 00:21:22
URL: http://jojo08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback