ont i huvudet, iiiigen

Yeap, nu har jag ont i huvudet igen. Fick det när jag kom hem från boxningen, och, nej, det beror inte på att jag fick en smäll i huvudet ;)
Jag ska typ till doktorn på fredag eller nåt.. Så får vi se vad som händer. Jag har skjutit upp det hela tiden för att när man äter penicillin kan man inte träna (okej, man kan typ inte det när man är sjuk heller, men jag har gjort det nu, fast inte sprungit för det får jag inte för att det är utomhus, det är någon slags deal, menmen :P) oooooch... Jag glömde vad jag skulle skriva. Whatever, om jag käkar penicillin nu så kanske jag håller mig frisk efter det :)

Är det något bra på tv idag? I guess not... MEN SNÖN HAR KOMMIT HIT! <33333 JAG BLEV SÅ GLAD SÅ JAG SKREK! :D Sen messade jag Joanna & Steph och dom hade också sett det och tjohooo! Extra mycket julkänslor, ingen jul utan snö (ifall man inte är på ett varmt ställe som typ Thailand liksom för att fira julen... ;) )

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Steph

hahaha ja slog inte dej i huvet!! iaf inte hårt hahahaha :P


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback