stan

Idag bär det av mot stan med mamms! Jag ska till en hel del affärer och kolla lite olika saker ;) . Mamma säger att hon egentligen bara vill gå till ur & penn för att byta sin klockan till en lite större klocka (jag har sagt till henne ungefär tre miljoner gånger att hon ska ha glasögon på heltid eftersom att hon ALDRIG ser någonting och jag blir alltid skitsur när hon frågar MIG vad det står för prislappar och grejer, jag har ingen lust att svara eftersom att hon inte har några glasögon) och sedan vill hon egentligen åka hem, men jag ska tvinga henne att va med och kolla på lite saker till mig också ;) . Jag tänkte att jag skulle åka iväg till make up store på Götgatan också och boka en tid för den där make up lektionen men det är ju som en söndag i almanackan idag så dom har nog stängt... Tyvärr! Jag får åka dit imorgon och boka istället.

Kommentarer
Postat av: Patti

Cool blogg du hade!

Postat av: joanna

jag var oxå o shoppade idag. t tre centrum! och de andra skulle till et fjärde, men då bangade jag... ;)

Roligt scenario om ni t ex skulle kolla på jeans till dig, och hon inte hade glasögon på sig, och så frågar hon vad de kostar och du hittar på, oj, jättebilligt! 100 kr! fast hon skulle ju iofs fatta när ni kom till kassan ;P

2006-12-26 @ 19:26:32
URL: http://jojo08.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback