tjejsnack 1, jag är försenad, I know

Nu när jag har tråkigt kommer det två tjejsnack på rad här... (Jag måste ju underhålla mig med någonting)

Inredning


· Hur skulle du beskriva din inredningsstil? (Lägg gärna in en bild från ditt hem) 
Ojojoj... Väldans blandad... Men om jag ska beskriva med ett ord; IKEA!

· Hur mycket pengar spenderar du varje månad på inredningsdetaljer?
Nada, mamma & pappa betalar sånt :)

· Ditt bästa inredningstips?
Hmm... Jag är inte så insatt i sånt här, men en massa fina småsaker, och massor med olika ljus! :D

· Vilken är den värsta inredningstabben du gjort?
Ööö, måste ha varit nånting när jag va liten som jag ville ha, men som jag insåg senare va jättehemskt, kommer inte på något speciellt just nu.

· Vad vill du helst ha till ditt hem just nu?
Oj, det va svårt, det finns så mycket! Jag vet inte!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback