tjejsnack 2

Musik

· Lyssnar du ofta på musik?
Mja, alltså, det finns ju dom som lyssnar mer, men rätt så ofta, ja.
· Vilken/vad är din favorit inom musik? (Artist, skiva, mp3, musikstil, vad som helst!)
Oj, det kan jag inte säga för det varierar massor!
· Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad?
Spelar gitarr :P
· Om du har träffat någon artist, vilken/vilka? (Gärna foto på dig tillsammans med artisten om det finns.)
Jadu, en hel del olika personer, jag kommer ihåg en gång speciellt, Supernatural, jag avgudade dom när jag va mindre, nu förstår jag inte hur jag kunde göra det ;) då va atomic kitten där också, dom älskade jag också ett tag, haha!
· Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då?
Ööö, ingen tror jag, jag känner inte något särskilt drag till att vara det...

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback