torsdag

Och så blev det torsdag igen. Gitarr idag, känns som en evighet sen förra lektionen (fast jag faktiskt va där för bara en vecka sen...) men på samma gång känns det som tiden går så himla fort! Dagarna flyger iväg och det är ju skönt :) antar att det är för att det händer massa saker just nu, jag har grejor att göra ofta och det är ganska så skönt, det känns som det går fortare då :)
Franskaprov nu på morgonen, jag har inte pluggat mer sen sist... När nu det va, eller okej, på lektionerna och i måndags pluggade jag, men det känns liksom som att man kan det där nu... På elevens val & tekniken blir det väl pepparkakshusbygge. Sen har vi mentorsamtal idag ja, då slutar vi seeent alltså, 16.00. Juste Norra Real! Det verkar bra :) jag ska söka dit på natur natur. Fick en skolkatalog också, haha, fast den va från förra året, men ändå, lite kul att dom delar ut det, haha ;D
However, nu ska jag fixa det sista, sen ska jag gå, adios!


Kommentarer
Postat av: jojo

kul :) jag skulle vilja gått på norras öh, men jag orkade verkligen inte. ska gå nästa år (januari ;P


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback