trötter

Igår på boxningen kunde man ju lite lätt känna att jag inte hade varit igång på ett tag :P men det va skönt att komma igång :) nu ska jag det inte bli en massa mer "käppar i hjulet" för friskis ;) (när Jossan har frisknat till i alla fall :)).
Vi ska hålla något litet "framförande" på engelskan idag inför vår grupp d.v.s. Anna H, Malte för min del och vår lärare. Bra att hon inte har det i helklass tycker jaaag, men jag kan inte prata engelska så det kommer gå åt helvete i alla fall.. Whatever, på eftermiddagen sen så ska jag till sjukgymnasten, sen bär det iväg mot norra reals öppna hus! Spännande, spännande, men det är dåligt att dom 18.15 har presentation av skolan, sen typ kvart i nio eller vad det va så har dom presentation av naturlinjen, jag har ingen lust att sitta där och vänta på att dom ska presentera den :/ snark, wellwell... Sen bär det av hemåt och så får jag väl repetera lite franska, men vi ska typ få tid till det på lektionen idag, vilket är braaa :)
Nu måste jag gå och göra mig iordning lite grannaaa! Adiiiiios!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback