Tusenbröder

Nu har vi finally tittat på tusenbröder. Vi kollade på serien när den gick för flera år sen så mamma köpte dvd:n för ett tag sedan och nu kollade vi. Jag kom inte riktigt ihåg allt från serien först ;) + att skådisarna hade ändrat sitt utseende lite här & var så man kände inte igen alla, eller alltså, från andra serier och så, men jag kom inte riktigt ihåg och blalbablalbla, oitressant babbel.

Nu är jag i alla fall ansiktstvättad och färdig för att gå och lägga mig trots att jag inte är ett dugg trött :P finns inte så mycket kvar att göra om man inte vill sitta och titta på en parodi på västerfilmer eller vad det nu va... Well, jag ska i alla fall plocka undan alla mina saker (konstigt nog kan jag ta med mig så pass mycket att jag kan sprida ut saker över hela huset när vi bara ska vara här en helg, haha) sen får vi se vad jag gör, om jag går och lägger mig och läser eller nåt :P kanske får ryck och tittar på ännu en film? ;) Vi får se, adios!

Kommentarer
Postat av: steph

jag har fortfarande tråkigt XD hahaha


Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback