bitch

jag har blivit så besatt av bitch (spel på blip.se) jag va besatt för något år sedan också, det kanske man blir när man är lite längre på landet? ;) however så försöker jag klara out of control nu 0:) har inte lyckats än... ;)
imorgon blir det en tur till uppsala för att träffa klara :D tio i elva går min buss härifrån och sen lär man inte se mig här på några timmar :) hittade mitt upplandskort också med 20 resor som vi köpte förra sommaren när jag skulle hem & runt hela tiden, har fortfarande bara åkt tre gånger på det :P
det är fortfarande ljust och inte jättekallt ute, däremot så är det en hel del mygg... därför är det inte det lättaste att vara ute och studsa om man inte vill ha trettio lager med kläder på sig.. vilken man inte vill eftersom att det som jag nyss sa inte är så kallt ute, haha ;)
well.. jag får väl testa att gå ut ändå, jag får väl helt enkelt leva med hundratusentals myggbett i några dagar? nej tack, skulle inte tro det. MEN JAG VILL UT OCH STUDSA! studsmattan bara står där och väntar på att jag ska komma och studsa lite på den :´) jag måstemåstemåste!
nu ska jag spela bitch en gång sen får vi se hur jag gör :)

ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback