dagens planer

är inte många, nej. men dom lär ta upp en del tid, kanske? :P
först så ska jag göra mig iordning färdigt, för jag är inte färdig, nej, logiskt, sen ska jag och pappa cykla runt riddarfjärden i 35 grader, HAHA ;)
hursomhelst så ska vi det och sen ska vi hem och så måste jag duscha, EN GÅNG TILL (antar jag, haha) och sen ska vi gå upp till klippet och handla och sen antar jag att klockan kommer vara ganska så lagom för att laga middagen. eller? kommer den va det? jag ska göra mig iordning, det kanske jag är klar med typ 12.30, sen ska vi cykla, det kanske vi har gjort.. hur lång tid kan det ta? jag har ingen aning... det tar typ en timme att gå runt? kanske..? jag har ingen aning, men vi säger att vi är hemma senast 13.30, då ska jag duscha och lala, vilket innebär att jag är klar kanske.. 14.00 för att gå och handla, okej, klockan kommer inte vara så mycket när vi kommer hem, men ändå, man kommer nog vara ganska så trött, man blir ju trött extremt fort i värmen!
nu måste jag gå och försöka göra en fläta eller nåt med mitt hår, annars kommer det bara att flyga runt när vi cyklar, haha

hare bra i solen, ciao

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback