helgen

först i fredags när mamma kom hem så åkte vi nästan direkt iväg till landet. jag va på dåligt humör för att datorn hade krånglat, alltså kunde jag inte få ut mina bilder från samos & frankrike som jag ville skriva ut och sätta i ramar. piss. därför blev ikeaturen inställd, när jag ändå inte hade några bilder så behövde jag ju inga ramar ;)
vi åkte till thuns, det är.. en affär typ.. var ligger det? nånting med faringe har jag för mig, however så är det typ ett varuhus som har jättemycket men ingenting. alltså, dom har typ mycket, men inget av värde :P
igår så hände typ ingenting. först så vaknade vi, gick ut och solade, sen åkte vi och handlade mat och blomjord (mamma skulle plantera en massa blommor), mamma planterade sina blommor medans jag solade 0:)
idag vaknade jag vid nio och hade drömt så konstiga saker, jag har drömt konstiga saker typ varenda natt i nån vecka nu :O hursomhelst så minns jag inte nu vad det va jag drömde, kom bara ihåg det precis när jag vaknade. sen gick vi upp, solade lite grann, gjorde oss iordning, sen bar det iväg hemåt. eller okej, till barkarby, vi skulle köpa böcker. vi köpte tio böcker och sen åkte vi till min kusin. tim (ett av hennes barn) fyller nämligen 13 idag :) vi va där och hade typ lite fikapicknick på en äng där dom bor. resten som va där skulle grilla ikväll, men det hade vi ingen lust med så vi åkte hem :)
nu är vi hemma och har varit det ett tag. najsmajs :) jag gillar sol :D
snart kommer klara också, om.. 14 dagar :´) två veckor bara! :D
på tisdag så ska jag och pappa ut och hämta min tallrik som jag målade för några veckor sedan. då får man se hur den blev, haha ;)
jag borde snacka med mamma om att vi borde boka flygbiljetter, men hon kommer antagligen säga att jag ska prata med pappa om det så det är lika bra att vänta med det tills imorgon när pappa är ledig :)
förresten! idag när vi åkte hem från landet så låg det massa blöjor längs vägen? först när vi såg dom första blev man äcklad, men när man insåg att det va jättemånga till så va det inte så äckligt längre, dom va ju oanvända, men jag fattar inte varför man slänger blöjor på vägen? :O

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Remember me? :)

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback